مجموعه 7 عددی پیچ گوشتی نووا مدل 1-NTS 1015

مشاوره رایگان از طریق پيام رسان سروش، بله، واتس اپ : 09351004479

520,000 تومان

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

ساخته شده از فولاد Chrome Vanadium
دسته کریستالی بزرگ و خوش دست
دارای کیف پلاستیکی مقاوم
دارای استاندارد GS اروپا
میله با سطح ساتن کروم
نوک آهن ربایی

پیچ‌گوشتی وسیله‌ای است که با استفاده از خاصیت اهرمی و گشتاوری، در باز و بسته کردن انواع پیچ کاربرد دارد. اولین پیچ‌گوشتی که دارای دسته برای در دست گرفتن بود در سال‌های پس از 1800 میلادی اختراع شد.از انداره‌های مختلف این وسیله، بسته به محل و نوع پیچ استفاده می‌شود. پیچ‌گوشتی دستی از دو قسمت اصلیِ دسته و میله منتهی به نوک تشکیل می‌شود. در پیچ‌گوشتی‌های دستی، دسته معمولاً به شکل و اندازه‌ای است که به‌راحتی در دست جای گیرد. نوک در پیچ‌گوشتی در انواع مختلف ازقبیل دوسو، چهارسو، شش‌سو، مربعی و… در راستای امتداد دسته وجود دارد. پیچ‌گوشتی کیفی -- نووا یک مجموعه کامل از پیچ‌گوشتی‌های دوسو و چهارسو است. این پیچ‌گوشتی‌ها دارای سایزهای متفاوتی از قبیل چهار عدد دو سو سایزهای 5x75 - 6x100 - 6x125 - 8x150 دو عدد چهار سوی معمولی سایزهای 5x75 - 6x100 یک عدد چهارسوی مشتی سایز 6x38 دارد که همگی در داخل یک کیف مقاوم قرار گرفته است. این پیچ گوشتی از فولاد کروم وانادیوم تولید و توسط شرکت نووا عرضه می‌شود. شرکت نووا یک شرکت داخلی است که محصولات خود را در کشورهایی همچون چین،کره جنوبی ، اسلوونی ، تایوان و.. تولید می‌کند. این شرکت معتبر ایرانی دارای خدمات پس از فروش مناسبی است. ابزارهای عرضه شده توسط این شرکت دارای کیفیت مناسب و گارانتی شرکت نووا است.

GS استاندارد
GS مخفف عبارت آلمانی "Sicherheit Geprüfte" (گواهی امنیتی) است، که یک علامت صدور گواهینامه داوطلبانه بر اساس الزامات و مقررات ایمنی در کشور آلمان است. اگرچه GS یک گواهینامه آلمانی است، اما توسط بسیاری از کشورها در اروپا، وسایر کشورهای آمریکایی و آسیایی به عنوان یک گواهینامه ایمنی به خوبی شناخته شده است . نشان GS نه تنها نشان دهنده ایمنی و عملکرد محصول است بلکه نشان دهنده کیفیت پایدارمحصول میباشد و افزایش اعتماد مشتری و تمایل آن را برای خرید محصول را افزایش می دهد . در حقیقت نشان GS کلیه الزامات و قوانین دایرکتیو تجهیزات با ولتاژ پایین (LVD) را پوشش می دهد .

فولاد کروم وانادیوم
پلاستیکی
دارای کیف پلاستیکی شفاف
چهار عدد دو سو سایزهای 5x75 - 6x100 - 6x125 - 8x150 دو عدد چهار سوی معمولی سایزهای 5x75 - 6x100 یک عدد چهارسوی مشتی سایز 6x38

بخش سوال و جواب درباره محصول :

  • سوالی دارید ؟

    با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید 02166700812
  • 7 روز ضمانت بازگشت کالا

    در صورت معیوب بودن کالا

  • خرید حضوری

    خیابان امام خمینی پاساژ ابزار و یراق طبقه اول پلاک 238

  • ارسال سریع

    ارسال سریع برای تهران با پیک و برای شهرستان با تیپاکس

پیشنهاد شگفت انگیز

No specials at this time.

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: